Ik verzorg voor u een gedeelte of de gehele administratie van uw kantoor.
Daarbij zijn de wensen van u als klant doorslaggevend.
U kunt naast de normale administratieve handelingen denken aan de btw-administratie, de salarisadministratie en daaraan gekoppeld de loonheffingsadministratie, het declareren, crediteuren- en debiteurenadministratie, beheer van de bankrekening (inclusief uitvoeren van betalingen), het invullen van allerlei formulieren.
Eventueel kan ik ook in overleg met u zorgen voor een goede debiteurenbewaking en het voeren van een toevoegingenadministratie.
U kunt de benodigde stukken opsturen, maar ook digitaal aanleveren. Uiteraard is het ook mogelijk dat de werkzaamheden bij uw bedrijf worden uitgevoerd.
Verder behoort ook tijdelijke ondersteuning tot de mogelijkheden: denk aan het opzetten van de administratie of vervanging tijdens zwangerschapsverlof of ziekte.
Graag bespreek ik met u in een persoonlijk gesprek de wensen en mogelijkheden.
|